NAD MDC HDM-2
Kód: AINAD.MDCHDM2Detailní popis produktu
Modul HDMI přepínače pro zesilovače C368/C388, M32 a M33 pro perfektní stereo ozvučení televizoru nebo projektoru. Vstupy: 3x HDMI (jen stereo, bez dekódování prostorového zvuku). Výstup: 1x HDMI (video pass through). Podpora UHD 4K s 4:4:4@60Hz, HDCP 2.2, HD10, CEC a ARC. Rozlišení zvuku až 24bit/192kHz. Vlastnosti a podrobnosti 3 vstupy HDMI (pouze stereo bez dekódování prostorových formátů zvuku), 1 výstup HDMI (s průchodem videa ze vstupů) Podpora UHD 4K s 4: 4: 4 @ 60 Hz HDCP 2.2 Podpora HDR10 Podpora CEC a ARC Rozlišení zvuku do 24/192Doplňkové parametry
Kategorie: | Příslušenství a rozšiřující moduly |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců |
Konektivita: | 3 vstupy HDMI, 1 výstup HDMI |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
NAD
Společnost NAD byla založena v roce 1972 skupinou distributorů, jež přivedli ostrého a důvtipného obchodníka Martyho Borishe, kterého dosadili do čela podniku, a dále génia v oblasti audio techniky Bjorna Erika Edvardsena, jehož jmenovali vedoucím vývoje produktů. Společnost NAD se snažila ve své době zaplnit mezeru mezi výrobci špičkových (a drahých) produktů určených pro hudební nadšence a japonskými elektronickými giganty vyrábějícími cenově dostupné (a nepříliš kvalitní) produkty. Borish i Edvardsen byli milovníky hudby a tato vášeň se projevovala v přesvědčení, že kvalitní zvuk by měl být dostupný širšímu publiku. Zásluhou průkopnických technologických pokroků Edvardsena a prodejních schopností Borishe si společnost NAD rychle získala velkou oblibu u fanoušků hudby a proslavila se jedinečným poměrem ceny a výkonu u svých produktů. A to natolik, že model 3020 byl nejprodávanějším integrovaným zesilovačem všech dob a brzy následovaly další úspěšné produkty, díky nimž se značka NAD stala ikonou ve svém odvětví.
V současné době společnost NAD pokračuje ve své dominanci coby značka cenově dostupné Hi-Fi elektroniky, jejímž posláním je odstraňovat překážky na cestě ke kvalitnímu zvuku. Toto poslání obstálo i ve zkoušce času - jedná se o poslání, které vedlo k založení samotné značky a rovněž jde o poslání, jež i v současné době vyznává společnost Lenbrook International, pod níž značka aktuálně spadá.